Jak kupować

 
 
KROK 1
    
Jak już znajdą Państwo interesujący dla siebie produkt wystarczy wybrać odpowiednią ilość i skorzystać z przycisku [Dodaj do koszyka]  
Jeśli przycisk jest niedostępny oznacza to, że towaru nie ma chwilowo w magazynie, wówczas zapraszamy do skorzystania z przycisku [Powiadom o dostępności] 
KROK 2

 
 
W koszyku mogą Państwo:
- dodać notatkę do danego produktu (notatkę do całego zamówienia można będzie dodać później) - po jej wpisaniu należy kliknąć [Zapisz zmiany]
- zmienić ilość danego asortymentu (po zmianie należy kliknąć  [Przelicz]


Jeżeli chcesz zamówić jeszcze inne produkty kliknij [Kontynuuj zakupy w sklepie]  lub przejdź do składania zamówienia klikając [Przejdź dalej].
 
  
KROK 3
 
 
 
  Jako nowy Klient możesz założyć konto [Zarejestruj się i zamów] lub dokonać zakupu bez rejestracji  [Zamów bez rejestracji].
Klienci którzy dokonywali już zakupów w sklepie logują się na swoje indywidualne konto. [Zaloguj się]

Jeśli masz już konto przejdź do kroku 5.
 
 
KROK 4

Wypełnij formularz adresowy oraz kontaktowy. Wszystkie dane muszą być prawdziwe.
Jeżeli podasz nieprawdziwy adres mailowy lub nr telefonu Twoje konto zostanie zablokowane a zakup uznany za fałszywy.

Jeśli dokonujesz zakupów bez rejestracji podaj wymagane przez system dane adresowe oraz przejdź dalej [Przejdź dalej]

Natomiast jeśli zakładasz konto w naszym sklepie wymyśl i wpisz Login i Hasło którym będziesz posługiwał się podczas zakupów w sklepie.
Załóż swoje indywidualne konto [Zarejestruj konto].


 
 
KROK 5

Kolejnym krokiem jest wybór formy płatności oraz sposób dostawy Twojego zamówienia.

 

KROK 6

 
 
 
  Sprawdź poprawność zmówienia (możesz dokonać stosownych zmian i korekt).

Jeśli wszystkie dane są poprawne potwierdź je klikając [Zamawiam z obowiązkiem zapłaty].
 
KROK 7

 
   Po złożeniu zamówienia system wysyła do klienta automatyczny e-mail ze specjalnym linkiem potwierdzającym złożone zamówienie. 
Należy kliknąć link i potwierdzić złożenie zamówienia! Skróci to czas realizacji zamówienia.
 
 
  Jeżeli z jakieś przyczyn wiadomości z linkiem nie dotrze w ciągu 30 minut (np. zostanie usunięte przez program antyspamowy lub Klient poda nieprawidłowy adres mailowy) zamówienie należy potwierdzić telefonicznie.

 
 

KROK 8

 

  Widzisz teraz stronę statusu Twojej transakcji. Jeżeli jako formę płatności wybrałeś przedpłatę, kliknij przycisk [Dokonaj płatności]

 

 Jeżeli wybrałeś jako sposób opłacenia zamówienia (Przelew) - możesz wydrukować gotowy druczek przelewu - w tym celu kliknij ikonę PDF . Jeżeli wybrałeś szybkie płatności dotpay.pl - zostaniesz przekierowany na strony wybranego serwisu płatności.
   

O każdym etapie realizacji zamówienia będziesz informowany mailem.
Możesz również kontrolować przebieg realizacji logując się na swoje indywidualne konto i przeglądając szczegóły zamówień bieżących

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel