Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym?
Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od kilku czynników. Przede wszystkim od cen zakupu, kursu waluty oraz cen katalogowych producenta.

Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?
Staramy się, aby zawsze tak właśnie było. Może się jednak zdarzyć, że zamówiony towar jest chwilowo niedostępny. W takich przypadkach, możliwie najszybciej informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji i przedstawiamy ofertę, która sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na realizację zamówienia. Stany magazynowe przedstawione są również przy każdym z oferowanych produktów.

Kto pokrywa koszty dostawy?
Koszty dostawy pokrywa Kupujący. W karcie produktu domyślnie podawany jest koszt przy wpłacie na konto, czyli tzw. przedpłata.

Co mogę zrobić jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem (model, rozmiar, ilość)?
Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Reklamacji. W uzasadnionych sytuacjach koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa sklep.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?
Zamówiony towar dostarczają firmy kurierskie - informację o tym jaka firma dostarczy towar, przekazujemy w wysłanym e-mailem powiadomieniu lub telefonicznie.

Czy przesyłkę może odebrać inna osoba niż ta, która składała zamówienie?
Tak. Oczywiście w przypadku wysyłki za pobraniem musi zapłacić za dostarczony towar.

Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod adres inny, niż adres zamieszkania?
Tak, jest to możliwe. W formularzu zamówienia należy wpisać dane do wysyłki, czyli podać adres, pod który ma być dostarczony towar.

Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru?
Niestety nie ma takiej możliwości. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Ceny w sklepie są cenami brutto.

Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?
Klient otrzymuje automatyczne powiadomienia o stanie realizacji zamówienia drogą mailową.

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru?
W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z Działem Reklamacji, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Szczegółowe zasady reklamacji przedstawione są w regulaminie zakupów na stronie internetowej.

Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?
Płatności można dokonać za pobraniem, kartą kredytową lub przelewem na zasadzie przedpłaty.

W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi ok 2 dni roboczych (zazwyczaj 24h). W przypadku sprowadzania towaru od producenta lub z zagranicy, czas realizacji wydłuża się. Dokładne informacje znajdują się bezpośrednio przy produktach.

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel